Tralala oto ja

Tralala oto ja

wtorek, 6 października 2015

No ja cie założyłam bloga!!!!!!

Ja stara krowa zaraz czterdziecha (no za dwa lata)biorę się za pisanie bloga?! Ło matko blogi się źle kojarzą szafiarki te sprawy (bez obrazy ja strasznie zazdroszczę wszystkim którzy mają dobry gust i szafę pełną ciuchów ja ni mam). Otóż nie będzie to blog szafiarkowy, szafiarski czy inny garderobiany ani nawet lajfstajlowy hehe. No taką mam nadzieję !!! Moje skromne życie mamy, żonki-małżonki, kury, biegaczki przez małe b, posiadaczki dwóch kotów, UWAGA nauczycielki!!!, mieszkanki cudownej dzielnicy Piwonice, starej harcerki, foto maniaczki, kuchareczki od szarloteczki i jak się okazuje poetki wierszo-kletki dostarcza mi tylu wesołych chwil w życiu, że mam ochotę podzielić się nimi. A z kim? Nie znam się na tym całym interesie blogowym, tak sobie po prostu popiszę może komuś to radochę sprawi i łzy radości popłyną po jego policzkach!!!

5 komentarzy:

  1. to już masz pierwszego czytacza słońce i zgaduj kto ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to już masz pierwszego czytacza słońce i zgaduj kto ja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby najładniejsze oko na fb jakie mam wśród znajomych?

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Detektyw ;) nawet jak rzadko cos tu skrobne to czytam każdy wpis. lekkie masz pióro kochana ,więc pisz i...poprawiaj mi humor.

    OdpowiedzUsuń