Tralala oto ja

Tralala oto ja

środa, 14 października 2015

Zmienne nastroje moich dzieci. Czyli dwie twarze mamy!

Wiem nie jestem idealną mamą! Nie piekę ciepłych bułeczek co rano, nie robię artystycznych śniadanek do szkoły, mam humory, fochy i inne takie kobiece przywary czasem mi się chce a czesem nie posprzątać, nie zawsze mam humor na czytanie bajki w łóżku, i w co ciężko uwierzyć nie zawsze chce mi się zagrać w skrable!!! Ale przed chwilą usłyszałam że jestem najgorszą mamą na świecie i nikt nie chciałby mieć takiej MATKI jak ja BO kazałam nie kazanie to złe słowo grzecznie poprosiłam moje ukochane dzieciątko żeby nauczyło się modlitwy na religię!! Potwór ze mnie bo widząc opór zagroziłam utratą telefonu!!!!!!!!!!!!!!!!!! Godzinę wcześniej kochane dziecię uroczo trzepiąc rzęsami wyznało mi miłość i poprosiło o kanapkę z nutellą. Oczywiście ja najgorsza MATKA na świecie (no wtedy jeszcze najlepsza)zrobiłam kanapkę dostałam słodziakowego całusa i mocnego tulasa ach było minęło. Teraz jestem ta zła i najgorsza. Jak widać dzieci też mają zmienne nastroje. I uwaga nie chodzi o moją córkę u której choć ma zaledwie 7 lat można by pewnie te humory podciągnąć pod kobiece fanaberie. Chodzi o mojego syna 9 latka!!!! Siedzę teraz sobie piszę żeby tak stres rozładować i cały czas powtarzam sobie bądź twarda, bądź twarda, bądź twarda! Będzie próbował różnych chwytów: trzaskanie drzwiami (już zaliczone), kopanie w ścianę o właśnie słyszę, wrzask ogólny jeszcze nie ma, płacz uuu tu zawsze ja mam ciężko bo serce matki nawet tej najstraszniejszej zaczyna drgać, potem przyjdzie się przytulić oj nie wiem czy dam radę, smary ciekną, oczy podpuchnięte aaaaaaaaaaaaaa jak ja mam dać radę? A może się nauczy i nie będę musiała być taka twarda oby bo nie jest łatwo być najgorszą MATKĄ!!!!!
A na koniec tak na pociechę Maciek ma w tym roku pierwszą komunię i tych modlitw do nauczenia to mamy jeszcze caaaaaaaałe stadko:)Nie pozostaje mi nic innego jak być dalej silną i twardą najgorszą matką od kazania i najsłodszą mamusią od kanapki z nutellą, przytulasów, piżamowych party, tanecznych wieczorków, spacerowej niedzieli, podchodów w lesie, pierniczków na święta, nocnego wstawania, ogniska z piosenką, stania na bramce, wycieczek rowerowych, najlepszych kotletów mielonych na świecie........................:-) PS Właśnie przyszedł i mówi: mamusiu kochana raz przeczytałem mogę telefon? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz